Subject: P20061 Jaama tn KT põhiprojekt
From: "Andreas Saluste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Nov 2023 15:49:51 +0200

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Rae vallavalitsuse tellimusel koostamisel oleva
Lagedi Jaama tn jalgtee projekti.

Materjalid on leitavad siit:
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/Ero3sqWs8PBDnUqiH3
EiPPkBxxzvhM14epeXKAquDtw_nA?e=4xebvC>  2022-01-28_Koostkõlastamiseks
Transpordiametisse

Lugupidamisega

Andreas Saluste

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, Tallinn 10917

+372 59 002 007

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee